Informacja dla Abonentów Jarsat

Print


Szanowni Państwo,


mamy przyjemność poinformować, że w związku ze zmianami własnościowymi w spółkach  Jarsat Sp. z o.o. oraz Attu Sp. z o.o., usługi telekomunikacyjne na jej zasobach świadczyć będzie firma Vectra.


Informujemy, że zarówno zakres świadczonych usług, jak i sposób obsługi Abonentów na chwilę obecną nie ulegnie zmianie. Zachowają Państwo dotychczasowe pakiety usług, a wszystkie sprawy będzie można załatwiać w lokalnym Biurze Obsługi Klienta przy ulicy Kruczkowskiego 25 na zasadach dotąd obowiązujących.

Co dla Państwa oznacza ta zmiana w przyszłości?

Przede wszystkim same korzyści i nowe możliwości. Aby udostępnić Państwu szeroki wachlarz multimedialnych i nowoczesnych usług na wysokim poziomie, z których do tej pory nie mogliście Państwo korzystać, zaplanowaliśmy prace modernizacyjne. Przebudowa infrastruktury zakończy się w IV kwartale 2014 r. O jej postępach i dalszych zmianach będziemy informować Państwa w kolejnej korespondencji. Do tego czasu firma Attu będzie kontynuowała świadczenie usług oraz obsługę abonencką.

Nowe możliwości

  • - Telewizja cyfrowa z bogatą ofertą programów telewizyjnych – 188 kanałów w tym 47 w jakości HD, najwięcej kanałów sportowych, możliwość wyboru nowoczesnych dekoderów cyfrowych, w tym z nagrywarką cyfrową, oraz oglądania telewizji na kilku telewizorach dzięki usłudze multiroom,
  • - TV online – dostęp przez internet do 30 programów telewizyjnych na komputerze,
  • - Internet stacjonarny z prędkością do 160 Mb/s,
  • - Internet mobilny w technologii 4G,
  • - Telefon stacjonarny z atrakcyjnymi taryfami nielimitowanych połączeń w ramach abonamentu,
  • - MOOD – to nieograniczony dostęp do muzyki na żądanie. Ponadczasowe hity, gotowe playlisty na każdą okazję, karaoke. Tysiące legalnych utworów dostępne na komputerze, laptopie i w telefonie,
  • - HBO GO – to magia kina HBO przeniesiona na ekrany komputerów. Spośród bogatej oferty filmów i seriali, każdy z domowników wybierze coś dla siebie! Filmy i seriale oglądacie Państwo kiedy chcecie i gdzie chcecie.


Kilka słów o Vectrze


Vectra działa na rynku operatorów telekomunikacyjnych od kilkudziesięciu lat dostarczając usługi do 174 miejscowości w Polsce. Obsługuje ponad 860 tysięcy Abonentów, którym umożliwia dostęp do nowocześniejszych usług telekomunikacyjnych – telewizji cyfrowej, internetu stacjonarnego oraz mobilnego, a także telefonu poprzez jedno gniazdko.

W celu uzyskania więcej informacji na temat zmian zapraszamy Państwa do kontaktu z :

Biurem Obsługi Klienta
Gdańsk, ul. Kruczkowskiego 25
(pon.-pią. 10.00-17.00)
Infolinią:
58 736 50 01 oraz 601 601 601
lub korzystając ze strony: www.jarsat.pl.

Mamy nadzieję, że zachodzące zmiany oraz możliwość korzystania z nowoczesnych usług zaspokoją Państwa potrzeby. Głęboko wierzymy, że uda nam się sprostać wszelkim oczekiwaniom, dzięki czemu będą Państwo zadowoleni z naszej oferty, jak pozostali Abonenci Vectry.

Z poważaniem
Rafał Gośliński                                                                                                                                                            Bartłomiej Irzyński
Dyrektor Obsługi Klienta Grupy Vectra                                                                                                              Prezes Zarządu JARSAT

Copyright 2011 Jarsat Internet - Telewizja - Telefon - Informacja dla Abonentów Jarsat. .
Free Joomla Theme by Hostgator